Harry Potter’s Day Màgic Primer d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Pau Vila han pogut gaudir d’un “Harry Potter’s Day” ben màgic. Les puntuacions de la Copa Interesidències estaven molt ajustades i els nostres aprenents de màgia sabien que s’hi jugaven molt.

Al llarg de la jornada han fet 4 activitats:
  1. Scape Room virtual – Els futurs mags, mitjançant una aplicació digital, han hagut de demostrar els seus coneixements, els dots d’observació i la capacitat lògica, per tal de superar unes proves. Hi ha hagut molts nervis i alguns problemes tècnics, però s’ho han passat molt bé i han après un munt de coses.
  2. Quiddich – Els muggles no tenim escombres màgiques, però això no fa que no poguem gaudir d’un esport divertit i apassionant.
  3. Taller de màgia – Uns alumnes de 3r d’ESO ens han deixat ben meravellats amb els seus trucs en un espectacle de petit format però molt divertit i entretingut
  4. Kahoot – Coneixes prou bé el món literari de Harry Potter?

Entrega dels diplomes– Els alumnes han estat recompensats amb un diploma que els acredita el nivell màgic assolit.

Aquí us deixem unes quantes fotos d’aquest dia!