Harry Potter a Primer d’ESO

Benvolgudes famílies,
Sé que molts de vostès, en la seva condició de muggle, no entendran el projecte educatiu màgic que han encetat aquests dies els seus fills i filles. És per aquest motiu que em plau fer-los aquesta breu explicació a través del seu canal oficial muggle.

Per segon any consecutiu, l’equip docent de Hogwarts ha establert vincles amb el grup de professors de 1r d’ESO de l’Institut Pau Vila per mirar de crear plegats un projecte d’estudi que englobi les ensenyances del món dels mags i dels no-mags.
Per aquest motiu, i després d’haver seleccionat curosament els alumnes, vam trametre (durant les vacances de Nadal) una carta on convidàvem els escollits a començar aquest nou curs a Hogwarts – Pau Vila i on els informàvem del material que necessitaven.

La Cerimònia del Barret que Tria ja s’ha efectuat i, per tant, ja se’ls ha comunicat a quina residència han estat adjudicats. A més, des de les aules muggles els vostres fills i filles ja han començat, per una banda, a dur a terme algunes classes pròpies de Hogwarts com herbologia, estudi de l’escut de les seves residències, estudi del món literari dels llibres de Harry Potter… I per altra, han començat a rebre, com a premi per les seves bones actuacions, cromos de la gran col·lecció de bruixots il·lustres. La batalla entre residències es pot dir que ja ha començat!

Durant els propers dies viuran l’aprenentatge de l’esport dels mags, el quidditch, s’iniciaran en el món de la matemàgia i aniran aprenent i descobrint els mil i un secrets que s’amaguen darrera el món màgic.

Els deixo unes quantes imatges perquè vostès mateixos puguin veure i opinar. Espero de tot cor que els seus fills gaudeixin i aprofitin aquesta experiència.

Rebin una cordial salutació de la que signa aquesta carta, la subdirectora de Hogwarts,

Professora McGonagall