Calendari AVAN

Un any més participem i promocionem la venda del calendari de l’AVAN. L’AVAN és una entitat que vetlla per millorar la qualitat de vida de les persones afectades de malalties neurològiques, els seus familiars i entorn, oferint suport social, terapèutic i de lleure, i establint un compromís d’atenció, proximitat i continuïtat.
Usuaris del servei venen a l’institut a fer-nos una xerrada de sensibilització i és el punt de partida de les activitats conjuntes que realitzem. Amb els alumnes de mediació ens fem una foto plegats, escollim un lema conjunt, enguany Amb il·lusió i confiança res és impossible, assistim a l’acte de promoció del calendari i els ajudem a vendre’ls. Tot plegats, accions de voluntarietat englobades dins dels Joves extraordinaris.

Participa! Pots comprar calendaris a consergeria al preu de 5€