Participació al Mobile World Congress 2023

El nostre centre va participar el passat dijous, 2 de març, en la taula rodona organitzada pel Mobile World Congress 2023 en el seu programa educatiu Mschools. La professora i coordinadora del projecte Erasmus+ “FINE” (Fine Information in Europe), Silvia Nicolás, va compartir la nostra experiència amb altres escoles i instituts en un debat sobre el pensament crític i com aquest pensament és clau en el disseny futur de l’educació i els centres educatius. Davant d’un auditori de més de 500 persones, del Conseller d’Educació i del Director General del currículum van debatre sobre alguns aspectes que s’han de tenir en compte pels reptes tecnològics dels anys vinents. Un bon reconeixement de la bona tasca feta per aquest projecte en l’educació dels nostre alumnat. Felicitats!