Beques estudis post obligatòris

Us comuniquem que el Ministeri d’Educació i Formació Professional ha avançat, com en cursos anteriors, la convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris (no universitaris), corresponent al curs 2024-2025, amb l’objectiu que l’alumnat pugui saber si tindrà beca o no abans de començar el nou curs. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 10 de maig de 2024 a les 15h.

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centre. Cal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals (adreça, canvi de compte corrent, etc.) que calgui.

Us facilitem l’enllaç al BOE, i us deixem l’enllaç amb informació, i com presentar les sol·licituds.

Anuncio 9036 del BOE núm. 66 de 2024