Nou exemplar revista PV

Els alumnes del Pau Vila van rebre amb el butlletí de notes la revista anual PV, com ja és tradició des de fa nou cursos. Aquesta publicació en paper s’elabora amb una redacció d’alumnes que la desenvolupa a l’assignatura de Cultura i Valors a quart d’ESO.

El contingut de PV9 continua en la línia de crear un magazine-anuari. que reculli qüestions de rellevància per a la nostra comunitat educativa. Per exemple, la difusió del refugi, entrevistes a professorat del centre que es jubila (Jordi Cañadell, María Luisa) i reportatges de qüestions diverses com el Pau Vila Verd o la biblioteca.

PV9 vol ser un material periodístic amateur elaborat sota el criteri de l’elaboració, allunyat de certa superficialitat que pot haver-hi en la informació que es pot trobar a les xarxes socials. Esperem que tingui el vostre interès…!