Comencem les celebracions del 50 aniversari amb teatre

L’institut Pau Vila ha estat convidat com a centre educatiu a participar a la gala “Sabadell Aixeca el Teló” amb un sketch de la seva obra “Pau Vila Musical”, interpretada pels alumnes de Quart d’ESO dins la matèria “Theatre in English”. La gala va tenir lloc el passat 19 de setembre al Teatre Principal  i va mostrar la temporada teatral a Sabadell pel proper any de totes les companyies de Sabadell.
A l’esdeveniment van participar dos centre educatius, el nostre institut i l’escola Catalunya, com exemples de bressol de vocacions teatrals. Els nostres alumnes ho van fer d’allò més bé i ens ha servit per donar el tret de sortida a les activitats del 50 aniversari amb una obra entorn a les vivències a l’institut.