Beques necessitats suport educatiu

Us informem que s’ha publicat la convocatòria d’ajuts per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu curs 2024-25. El termini per presentar la sol·licitud és del 30 d’abril fins al 13 de setembre de 2024.

Recordeu que aquesta beca s’ha de complimentar a través de la seu electrònica del Ministeri d’educació i que està adreçada a l’alumnat que presenta; discapacitat, trastorn greu de conducta o de comunicació i llenguatge, trastorn de l’espectre autista o altes capacitats.

IMPORTANT!!

Només es tramitaran aquelles sol·licituds en què s’aporti el certificat d’Avaluació Discapacitat (CAD) amb un reconeixement mínim de la discapacitat del 33%l’informe amb el diagnòstic signat per un professional sanitari i el document signat pel centre de reeducació, logopèdia o servei de psicologia en què es realitzarà el servei.