Inici del curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Esperem que el període de vacances ens hagi donat a tothom una bona oportunitat de descans i de refer energies per poder reprendre aquest nou any acadèmic, el pròxim 13 de setembre.

Aquest curs serà el segon any en context de pandèmia i el funcionament serà semblant al curs passat. Aquest funcionament està recollit en el document “Pla d’obertura curs 2021-2022” i el de “Gestió de casos de covid-19 als centres educatius” que es troben a la pàgina web i que es resumeix en:

-ús de mascaretes
-funcionament per grups estables
-entrades i sortides esglaonades i per diferents accessos
-itineraris de fluxos de circulació pel centre
-patis sectoritzats
-ventilació
-gestió de cas de positiu dintre de grups estables.

Com ja vam fer l’any passat, us demanem la vostra col·laboració per fer del centre un espai segur. Cal que llegiu amb atenció els documents annexats i que torneu signada la “Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’Educació Secundària Obligatòria, batxillerat i cicles formatius (menors de divuit anys)”. El full “Llista de comprovació de símptomes per a les famílies” us pot servir de referència de què fer en cas de presència de símptomes.

Tota la informació referent al començament de les classes i l’horari del primer dia també la trobareu a la pàgina web del centre. La manera d’accedir al centre el dia 13 de setembre es troba en aquest document que us enllacem.

En aquest context que ens trobem us agraïm la vostra implicació per oferir les condicions sanitàries adequades que garanteixin la tasca educativa que hem de portar a terme. Des de l’institut ens esforçarem a fer que el curs que comencem es desenvolupi amb el màxim de normalitat i aprofitament.

Cordialment,

JOSEP LLUÍS NAVARRO

Director