El Teatre Foment de Piera ha acollit aquest divendres 23 de maig l’estrena dels curtmetratges que l’alumnat de diferents instituts ha realitzat dins el Projecte Reacciona 2024-25. L’acte ha comptat amb la presència de l’alumnat participant i les diferents ONG a qui van destinats. Durant l’estrena, dos alumnes de cada grup han pujat a l’escenari per explicar l’experiència viscuda.
Aquests són els tres treballs impulsats per l’institut Montbui, des de les optatives d’Expressió de quart d’ESO i de Comunicació Audiovisual, de primer de Batxillerat:
“Fos a negre”, 4t ESO, Optativa d’expressió
El tema escollit és la ceguesa. Es va gravar la història d’un home que va perdent la facultat de veure-hi. S’ha vinculat a l’ONG Ulls del Món.
“Cita amb la foscor”, 4t ESO, Optativa d’expressió
En el vídeo, la Lea veu com els talibans li canvien la vida. L’ONG a la qual va dirigit és Afghan women on the run, que treballa per millorar la vida de les noies de l’Afganistan.
“Petit príncep (del planeta B), 1r Batx 2024-25 (Comunicació Audiovisual)
La importància d’actuar davant el canvi climàtic i els refugiats climàtics són el tema central. El curtmetratge es dirigeix a l’ONG Mans Unides.
Podeu veure més imatges de la sessió a l’Instagram.
Enllaços per separat dels tres vídeos:
https://vimeo.com/showcase/11694941/video/1064499309
https://vimeo.com/showcase/11694941/video/1055180980
https://vimeo.com/showcase/11694941/video/1051590606
Enllaç a tots els curtmetratges del Projecte Reacciona 2024-25: https://vimeo.com/showcase/11694941

