L’alumnat de segon d’ESO es desplaçarà a l’Observatori de Pujalt el proper dimarts 13 de maig. Part de la sortida serà en bicicleta, per tant, cal portar roba còmoda. La bicicleta i el casc es trobaran allà. Es faran tallers d’energies renovables i un passeig amb bicicleta per l’entorn de Pujalt per anar a visitar un abocador i un aerogenerador.
La sortida és a les 08:00 de l’Institut i la tornada a les 14:30 al mateix centre.
Què cal portar?
● Esmorzar
● Aigua
● Roba còmoda
● Calçat esportiu
● Estoig (llapis, bolígraf i goma)
El preu de la sortida és de 17,5€ (no s’accepten pagaments en efectiu)
El concepte per fer el pagament és: PUJALT TECNOLOGIA 2nESO i la data màxima per fer-lo és
el 04/05/2025. https://www16.atutoria.com/tpvol/imtbui/
IMPORTANT: Cal tenir en compte que, en cas de no assistir a la sortida, el centre no retornarà els diners del transport, ja que el preu és calculat i ajustat al nombre d’alumnat inscrit. Si el preu de les activitats, entrades, etc. s’abona en el moment de realitzar-se en funció del nombre de participants, aquesta part es podrà retornar, però no si ha hagut de
pagar-se amb antelació.
Una part d’aquesta activitat és finançada pel programa del Ministerio de Educación i Formación Profesional, pel Departament d’educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya i pels Fons Social Europeu de la Unió Europea.
Foto portada: https://www.somsegarra.cat/media/foto/15009/observatori-astronomic

