Gestió de títols d’ESO
Tal i com informaran els tutors a l’alumnat, la sol·licitud de la primera expedició del títol es realitzarà des del centre.
En cas que els alumnes vulguin modificar qualsevol dada del títol d’ESO, un cop expedit el primer cop o sol·licitar-ne un duplicat, la gestió l’ha de fer l’interessat a través del següent portal web.

