Videos judici de filosofia i ciutadania 1 Batxillerat A i B

Per segon any consecutiu el Departament d´Humanitats ha dut a terme una activitat engrescadora per l’alumnat que ha portat els alumnes de filosofia i ciutadania de primer de batxillerat a organitzar un judici sobre una pel·lícula que han vist. S’ha lligat amb el tema que es treballa al temari de socials de 4t d’ESO sobre els “moviments totalitaris“. La pel·lícula era American Story X. Els alumnes de 4 d’ESO han assistit com a públic del judici que comptava amb testimonis, jurat popular, fiscal, defensa, personal de seguretat, acusats i premsa. Han estat aquests darrers els que han fet els muntatges dels vídeos que són un trailer de l’activitat. Esperem que us agradi.

American History X video 1

American History X video 2