El passat 19 de novembre, la Rayhana Allou, exalumna del centre, va rebre un premi del Col·legi Oficial de Químics de Catalunya (COQC) conjuntament amb altres tres estudiants de batxillerat científic d’altres centres, pel seu Treball de Recerca sobre la diabetis i els aspectes bioquímics que hi influeixen, titulat “La Diabetis, la malaltia del s. XXI”. El premi li va ser atorgat pel Dr. Josep Maria Fernández Novell, actual President del COQC i professor jubilat de la Facultat de Biologia, secció Bioquímica de la UB.
La Rayhana ha sigut alumna de l’INS Montbui des del 2019 i va acabar el batxillerat científic el curs passat, fent un brillant treball de recerca i un molt bon currículum. Va rebre la beca de Bojos per la Bioquímica, per fer investigació a la Universitat. Això li va servir per fer la part pràctica del seu treball de recerca. Actualment és estudiant de Bioquímica de la Facultat de Biologia de la UB.
Des de l’INS Montbui felicitem la Rayana pel seu esforç i dedicació. És un exemple a seguir per molts dels nostres alumnes actuals. Gràcies Rayhana! Molt ànims!


