L’acte de cloenda del projecte de mentoria juvenil de la Conca d’Òdena 2024-2025 ha tingut lloc aquest dijous 19 de juny i a l’institut. Es tracta d’una iniciativa que acompanya a joves de primer a quart d’ESO per afavorir el desenvolupament integral dels alumnes i fomentar la igualtat d’oportunitats més enllà de l’escola. Aquest curs s’han format tres parelles de mentors i mentorats.
En la celebració hi ha estat present la xaranga de l’institut, qui ha amenitzat amb el seu ritme el ball de la colla gegantera Xaragall de Santa Margarida de Montbui. Ho podeu veure en aquests vídeos:
En l’esdeveniment hi han estat presents els agents de les entitats i de l’entorn que col·laboren i contribueixen a articular tota la xarxa, les famílies i, sobretot, els protagonistes, que són els joves i els mentors que ho fan possible.

