TG 4t d’ESO: Coneixem un cas real d’eficiència energètica

Entre els treballs globalitzats que l’alumnat de quart d’ESO està duent a terme hi ha l’Smart Home. En aquest, els grups de treball construeixen i programen una casa domòtica amb diferents sensors (gas, humitat, llum…) i actuadors (portes, finestres, persianes, leds…), amb l’objectiu de fomentar el treball cooperatiu i col·laboratiu, plantejar solucions tecnològiques a situacions del dia a dia, tenint en compte criteris d’eficiència i estalvi energètic i investigar sobre temes relacionats amb els ODS i l’habitatge (reutilitzar l’aigua, aïllament tèrmic…).

En aquest sentit, l’alumnat va rebre ahir la visita de Carme Borrega, directora d’Enginyeria i Medi Ambient de l’Hospital d’Igualada, que els va explicar diferents projectes implementats i planificats a l’edifici en relació amb la seva estructura i eficiència energètica. Un dels grups de la classe va poder-la entrevistar per integrar-ho al seu treball.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>