Xerrada sobre Negociació Internacional a càrrec de Jordi Oyonarte amb els alumnes de Comerç Internacional

Jordi Oyonarte, gerent de l’empresa Screen Protectors, ens va venir a parlar de la seva experiència en les negociacions internacionals amb diferents països del món.

Amb una llarga trajectòria professional en l’àmbit comercial i de direcció internacional, en Jordi ha estat a més de 60 països representant diferents companyies.

Va ser una xerrada molt interessant en la qual va parlar d’estratègia personal i empresarial, de l’anàlisi d’un projecte (mercat, canal i client) i de com executar-lo, aplicant-ho en casos concrets i reals. Posteriorment, va tractar diferents tècniques de negociació, així com la importància de les diferències interculturals i de protocol entre diferents països, les quals tenen una gran importància per a l’èxit de la relació comercial.

Els alumnes de Comerç Internacional van poder resoldre dubtes, rebre consells i escoltar anècdotes i curiositats sobre diferents països de la mà d’un expert en el tema.

Moltes gràcies, Jordi!!