Visita al centre d’innovació d’Anoia

El passat dia 12 d’abril els alumnes del CFGS Ensenyament i animació socioesportiva  i el dia 16 de maig els alumnes del CFGM Instal·lacions de telecomunicació i CFGM Instal·lacions elèctriques i automàtiques van visitar el Centre d’Innovació de l’Anoia.

La tècnica de Promoció Econòmica, Alma Garcia Castaño va explicar la història del centre i ens va ensenyar les instal·lacions.

Julià Moreno Alonso, cofundador i director tecnològic de l’empresa Databis (empresa dedicada a la creació d’aplicacions i pàgines web) i Javier Tovar Morales gerent de l’empresa Societat Empresa (una consultoria), ens van explicar les seves experiències empresarials i animar en el món de l’emprenedoria.

Gràcies per la visita i consells.

Aquesta activitat ha estat organitzada pel Departament de FOL amb la col·laboració del Departament d’Electricitat iElectrònica i de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.