Quatre alumnes de Grau Mitjà del Milà i Fontanals a Mulhouse amb Erasmus+

De l’1 de maig a l’1 de juny de 2023 quatre alumnes de Grau Mitjà de la família de Transport i Manteniment de Vehicles van realitzar part de les seves pràctiques en centres de treball a la ciutat francesa de Mulhouse i rodalia, dins el marc del programa Erasmus+. Els alumnes participants van ser Laura Alcoberro i Carlos Llorens-Stock del cicle TM10 Electromecànica de vehicles, així com Izan Buleo i Arnau Font del cicle TM20 Carrosseria.

Les pràctiques es van dur a terme a tres tallers diferents: Garage Maurice Renault Dacia, situat a la ciutat de Mulhouse; Norauto, situat a la ciutat de Wittenheim; i MPG Carrosserie, situat a Illzach.

A més de dur a terme les pràctiques en aquestes empreses, els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer les instal·lacions del Centre de Formation de l’Artisanat de Mulhouse (CFAM), amb el qual l’INS Milà i Fontanals col·labora, i van entrar en contacte amb part del professorat del centre alsacià.

Aquesta experiència no tan sols els va servir per saber com funciona el món del treball a França, sinó que també van poder descobrir una ciutat i una regió franceses espectaculars. Val a dir que, entre altres punts de referència, a Mulhouse es troba el Musée National de l’Automobile – Collection Schlumpf, lloc que van visitar i gaudir amb molt d’entusiasme, ja que els seus estudis estan relacionats amb aquesta temàtica.

Segons els nostres alumnes, aquesta vivència ha estat molt enriquidora tant en l’àmbit personal com professional, pel fet que els ha permès conèixer una realitat europea diferent, i tots ells van coincidir que de totes totes recomanarien a tothom realitzar una estada Erasmus+ a l’estranger. Ens n’alegrem molt!!

@FpMobilitat
#ErasmusPlus