PLA DE REOBERTURA DE L’INSTITUT MILÀ I FONTANALS

L’Institut Milà i Fontanals, seguint les instruccions del Departament d’Educació, ha elaborat un Pla de Reobertura del centre. Aquest Pla serà d’aplicació a partir de l’1 de juny i s’anirà actualitzant en dies posteriors, si escau, segons necessitats

L’orientació del Pla ve marcada pel Marc General del Pla d’obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020

Cal remarcar seguim en estat d’alarma a tot l’Estat i que el curs s’acabarà en format telemàtic, amb els mitjans que s’han utilitzat des del dia 11 de març, data en què el centre va ser tancat. Per tant, a nivell lectiu el centre PRIORITZARÀ aquesta modalitat d’ensenyament fins al final de curs, el 19 de juny.

Amb la voluntat de preservar la salut i seguretat de tothom, i entenent que l’assistència al centre és de caràcter absolutament voluntari, intentarem oferir atenció personalitzada amb les limitacions lògiques derivades d’aquesta situació.

Objectius del Pla:

• Orientar i donar suport als alumnes de final d’etapa
  • Oferir acompanyament tutorial i emocional als alumnes
  • Recollir material

Requisits per a l’assistència al centre

• Absència simptomatologia COVID_19 (no “positiu” ni “contacte” amb algú positiu en 14  dies.
  • No patir malalties cròniques respiratòries o cardíaques.
  • Prendre’s la temperatura abans de sortir de casa.
  • Presentar la Declaració Responsable  segons model (menor 18 anys / major 18 anys)
  • Garantir en tot moment les mesures d’higiene i distanciament físic (2 metres)

No es podrà accedir al centre sense CITA PRÈVIA, que haureu de demanar per correu electrònic a l’adreça   assistencia@milaifontanals.cat Un cop rebeu resposta, si és afirmativa, podreu venir en horari concertat, sempre entre les 9 i les 13 hores, de dilluns a divendres, a fer exclusivament la gestió prevista en la vostra petició.

Alumnat PFI-PTT

Pe a l’alumnat que cursa els Programes de Formació i Inserció al centre, cal que enviïn la sol·licitud a l’adreça de correu electrònic a8960048@xtec.cat i facin una proposta d’assistència segons el calendari específic per a cadascun d’ells.

Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic (Igualada)
Auxiliar de fabricació mecànica i d’ajust i soldadura (Igualada)
Auxiliar de muntatges d’instal·lacions electrotècniques en edificis (Igualada)

Pla d’obertura de centre