L’empresa igualadina Practics es presenta a l’alumnat d’Informàtica

El dimecres, 26 de febrer, l’alumnat de 2n curs de Sistemes microinformàtics i xarxes i dels cicles formatius superiors Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma i Desenvolupament d’aplicacions web, hem tingut l’oportunitat de conèixer l’empresa igualadina Practics Bussiness Solutions, S.L. dedicada a la implantació de sistemes informàtics de gestió per a empreses.

Per aconseguir-ho, ens han visitat el CEO de l’empresa, en Jaume Balcells i un dels seus treballadors, en Jordi Casals, titulat fa 3 anys en Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma en el Milà.

En Jaume ha mostrat les solucions informàtiques que Practics facilita als seus clients, detallant alguns casos d’èxit, així com les eines i metodologia que utilitzen per aconseguir-ho i l’organització de l’empresa que consta amb varis treballadors titulats al Milà. Per la seva banda, en Jordi ha explicat com ha estat la seva evolució dins l’empresa, en la que va començar fent-hi la FCT. Especialment interessant ha estat els consells que en Jordi ens ha donat davant la dificultat dels nostres estudis; concretament ens ha comentat que no assolir la titulació en 2 anys no és cap fracàs i que, fins i tot, pot ser aconsellable per enfortir la gran quantitat de coneixements que el nostre sector demanda.

Aquesta acció és la primera d’aquest curs acadèmic d’un cicle de presentacions d’empreses TIC que ha organitzat el departament d’Informàtica i comunicacions del Milà en col·laboració amb  TICAnoia, associació per l’impuls de l’Ecosistema TIC de l’Anoia, amb l’objectiu d’apropar el sector TIC a l’alumnat.