L’alumne Jon Castaño de Comerç Internacional fa una estada Erasmus a Dublín

Durant els mesos d’agost i setembre, l’alumne Jon Castaño va fer les seves pràctiques d’empresa a una empresa de Dublín.Va gaudir de dos mesos d’estada Erasmus que qualifica de molt profitosos. Ha tornat molt content.
Pel que fa a l’àmbit laboral-pràctiques, va estar treballant a S&S Office Interiors, una empresa dedicada a la importació de mobles d’oficina. També va realitzar tasques per a dues filials que depenen de S&S (Hepa Air Filter i Control Room Furniture). Les principals tasques realitzades durant la seva estada a l’empresa van tenir a veure amb l’actualització de les pàgines web, crear nou contingut a les xarxes socials a Instagram, Facebook, LinkedIn i Google Business així com també donar suport a l’equip de vendes de l’empresa.
La seva valoració és, en paraules seves “Vaig tenir molta sort amb aquesta empresa, ja que em van tractar super bé i de seguida em van considerar un més de l’equip.”
A nivell personal, el Jon ens va explicar que ha estat una experiència inoblidable. En les seves paraules ens va dir: ” Vaig conèixer molta gent, sobretot estrangera que estaven de viatge a Dublín o bé fent estades. Em vaig apuntar a un grup de futbol de 40 persones, i anàvem a un camp tot junts a jugar. Vaig fer una bona amistat amb un noi americà de Minnesota, gràcies al qual vaig millorar molt el meu nivell d’anglès. I, pel que fa a turisme, vaig aprofitar-ho molt, voltant per tota la ciutat de Dublín i per les afores. Per últim, dir que amb la família d’acollida hi vaig estar molt a gust, ja que des del primer moment es van portar molt bé amb mi.

Ara el Jon ja s’ha incorporat a les aules per acabar el cicle, aquest curs està fent 2n de Comerç Internacional.

Ens n’alegrem molt Jon que hagis gaudit tant!