IZAR amb Mecatrònica

El passat dimarts dia 26 d’Abril els alumnes de Mecatrònica van assistir a una xerrada de l’empresa d’eines de tall del país basc IZAR; pioners en el país en la fabricació de broques. En aquesta sessió informativa vam poder veure les últimes novetats en broques i altres eines per la mecanització.

Equip Ceràmic i Braid amb Eslovacs i 2on Manteniment electromecànic.

El passat 28 d’abril els alumnes de grau mitjà de manteniment electromecànic juntament amb el grup d’estudiants eslovacs vam visitar les empreses Equip Ceràmic i Braid d’Igualada. La primera és dedica a la fabricació i muntatge de maquinària per la ceràmica i totxos mentre que l’altra fan llantes d’alumini per competició.
L’experiència va estar molt bé ja que vam poder veure molts processos treballats a classe.