Grup SARAUTO, concessionari, Peugeot, KIA i Honda, va fer la presentació del nou Peugeot 3008

El passat 8 de novembre, el Grup SARAUTO, concessionari, Peugeot, KIA i Honda, va fer la presentació, a càrrec del director de postvenda, el Sr. Andreu Garcia, del nou Peugeot 3008 al nostre institut.
El Sr. Garcia va fer una xerrada als alumnes del CFGS d’Automoció sobre els nous sistemes de seguretat i confort del vehicle i sobre com s’implanten les noves tecnologies als vehicles d’última generació.
Posteriorment, els alumnes van poder comprovar, sobre el propi cotxe, aquestes novetats.
Des del departament d’automoció del nostre institut volen agrair la col·laboració i entesa a SARAUTO i al seu representant, el Sr. Andreu Garcia.