Els alumnes de Comerç Internacional a la Fira IMEX de Barcelona

IMEX és la fira de negoci internacional i comerç exterior més important que se celebra a Espanya. Està organitzada per la revista Moneda Única i ja ha celebrat 6 edicions a Catalunya. Hi participen administracions, entitats financeres i empreses dedicades directament o indirectament al negoci exterior.
Els alumnes de 1r i 2n de Comerç Internacional hi han fet una visita i, entre altres coses, han pogut assistir a diferents xerrades relacionades amb el comerç exterior fetes per experts de diferents entitats com Banc Sabadell, Cesce, Ico o Auxan. Aquestes xerrades ens han permès conèixer experiències d’empreses espanyoles que triomfen a altres països i valorar eines fonamentals per al comerç exterior i les noves tècniques en aquesta matèria.