EL MILÀ I FONTANALS A FRANKFURT AMB ERASMUS+

Des del passat 3 de febrer la nostra alumna del cicle d’educació infantil, Maribel Pérez Rubio, està realitzant unes pràctiques durant dos mesos en una llar d’infants, el Kindergarten Westend, a la ciutat de Frankfurt i que és gestionada per la Lehrer Kooperative de la ciutat.  Aquestes pràctiques es duen a terme en el marc del programa Erasmus+ i en el que el nostre centre està adherit des de fa uns anys.

Durant aquest període de pràctiques, la Maribel durà a terme les tasques relacionades amb la seva formació i podrà adquirir coneixements que consolidaran la seva formació al centre, així com comprovar com es treballa en un altre país de la Unió Europea.

Segons ens explica la Maribel, ha estat molt ben acollida per tot el personal i han fet que se senti com una més de l’equip.  També ens comenta que té moltes ganes d’aprendre i fer-se una professional de l’especialitat.