L’alumnat de 2n d’administració i finances visita el Campus d’Igualada de la UdL

El passat dimarts 21 de febrer, i dintre del programa de xerrades “Buscant el nord” que organitza l’Ajuntament d’Igualada, un grup d’alumnes de 2n d’Administració i Finances va fer una sortida al campus universitari del Pla de la Massa de la UdL.

Des de l’inici de les seves activitats en Igualada, la UdL està rebent alumnes que finalitzen el cicle d’Administració i Finances i que segueixen la seva formació realitzant sobretot estudis d’ADE.

L’activitat va consistir en una xerrada on se’ns va explicar l’oferta formativa de la UdL, les seves metodologies d’aprenentatge i el sistema d’accés vigent actualment als estudis universitaris. També se’ns va donar una informació detallada sobre els costos econòmics dels estudis i els sistemes de beques.

Finalitzada la xerrada, vam poder fer una breu visita a les instal·lacions, mostrant-nos algunes aules i visitant també la biblioteca.