Resolució convocatòria de beques mobilitat Erasmus+

BECA MOBILITAT FRANKFURT AM MAIN (ALEMANYA) 2023-24

OBJECTE CONVOCATÒRIA

L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2023-1-ES01-KA131-HED-000136112 del programa Erasmus+, convoca 2 beques de mobilitat per realitzar la formació en centres de treball a l’estranger durant un període de 60 dies. Aquesta formació es realitzarà entre els mesos de març i maig de 2024 al centre de treball Kita Erasmus Westend, situat a la localitat alemanya de Frankfurt am Main. Aquesta convocatòria va adreçada a l’alumnat que estigui cursant el Cicle Formatiu de Grau Superior  SCB0 Educació Infantil a l’INS Milà i Fontanals durant el curs escolar 2023-24.

BASES convocatòria mobilitat – ALUMNAT Alemanya

RESOLUCIÓ processos mobilitat ALEMANYA

BECA MOBILITAT VRANOV NAD TOPL’OU (ESLOVÀQUIA) 2023-24

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2023-1-ES01-KA121-VET-000144091 del programa Erasmus+, convoca 4 beques de mobilitat per realitzar una estada d’aprenentatge amb aprenents homòlegs en un centre d’FP associat durant un període de 12 dies. Aquesta estada es realitzarà durant el mes d’abril de 2024 i es durà a terme al centre d’FP Stredná odborná škola drevárska, situat a la localitat eslovaca de Vranov Nad Topl’ou. Aquesta convocatòria va adreçada a l’alumnat que estigui cursant el Cicle Formatiu de Grau Mitjà IM10 Manteniment Electromecànic a l’INS Milà i Fontanals durant el curs escolar 2023-24.

BASES convocatòria mobilitat – ALUMNAT Eslovàquia

RESOLUCIÓ processos mobilitat ESLOVAQUIA

BASES-convocatoria-mobilitat-ALUMNAT-Eslovaquia

RESOLUCIÓ processos mobilitat ESLOVAQUIA (2)

Nova oferta de places, termini presentació de candidatures, diumenge 25 de febrer a les 23h.

BECA MOBILITAT MULHOUSE (FRANÇA) 2023-24

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2023-1-ES01-KA121-VET-000144091 del programa Erasmus+, convoca 5 beques de mobilitat per realitzar una estada d’aprenentatge amb aprenents homòlegs en un centre d’FP associat durant un període de 12 dies. Aquesta estada es realitzarà durant el mes de març de 2024 al centre d’FP Centre de Formation de l’Artisanat de Mulhouse (CFAM), situat a la localitat francesa de Mulhouse. Aquesta convocatòria va adreçada a l’alumnat que estigui cursant els Cicles Formatius de Grau Mitjà TM10 Electromecànica de Vehicles i TM20 Carrosseria a l’INS Milà i Fontanals durant el curs escolar 2023-24. L’oferta de beques quedarà distribuïda de la següent manera:

• 2 beques per a l’alumnat de TM10 Electromecànica de Vehicles;
  • 2 beques per a l’alumnat de TM20 Carrosseria;
  • 1 beca per a l’alumnat amb menys oportunitats de qualsevol dels dos cicles abans esmentats.

BASES convocatòria mobilitat – ALUMNAT França

RESOLUCIÓ processos mobilitat TM10_TM20