Alumnes de CFM Gestió Administrativa: peus de gat, cordes i cap a Ingravita!

El passat dilluns, 13 i dimarts 14 de Desembre, l’alumnat de 1r de Gestió Administrativa vam realitzar una sortida a Ingravita.
Ingravita és un rocòdrom i escola d’escalada situada a la ciutat d’Igualada. Vam formar tres equips per fer una lligueta entre nosaltres. Mentre que dos grups feien escalada als rocòdroms, un altre grup estava escalant a molta alçada agafats entre cordes i arnes. Així els tres grups vam anar rotant entre les activitats proposades per l’empresa.
Va estar una estona de la tarda / matí, molt entretingut en el que els alumnes van posar a prova la força, la resistència i la seva agilitat, però també el treball en equip i el haver de pensar en estratègies per poder superar cada nivell de rocòdrom.
L’experiència ha estat tan bona que segurament que repetirem.