Alumnes d’Automoció participen en la 8a edició de Panda Raid

Els alumnes Sergi Hernández i Mireia Delgado nº73, Marc Rial i Arnau Colillas nº74 participen amb dos equips en la 8a edició de Panda Raid, un ral·li amateur de llarga distància i resistència que es celebra del 5 al 12 de març, on més d’un centenar d’equips decideixen desafiar la suprema llei del sentit comú i llançar-se a una aventura old school a bord d’un vell Panda (o també Marbella). Es desenvolupa al Marroc a través d’un recorregut de 7 etapes, que en alguns casos posen a prova les capacitats físiques i mentals dels equips, valors suprems d’un esforç mecànic i de camarades que pretén deixar enrere, almenys per uns dies, el bullici de la civilització i la dependència de la tecnologia. L’important no és el temps ni la velocitat; superar Panda Raid implica primer de tot arribar a la meta.

Acció solidària
També té com a objectiu aportar un granet de sorra col·laborant en el desenvolupament escolar al sud del Marroc, per això els participants hauran de donar 20kg de material escolar per equip, aportat per l’Institut Milà i Fontanals, que transportaran en els seus pandes i donar-lo a una escola en la tercera etapa del ral.li.

Us desitgem molta sort!!!

Panda3Panda1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *