ALUMNES D’ACTIVITATS COMERCIALS VISITEM LA LLIBRERIA AQUALATA

Els alumnes de CFGM d’Activitats Comercials de tarda hem la Llibreria Aqualata de la nostra ciutat. La visita ha estat molt profitosa i sorprenent, gràcies a les explicacions i la passió del seu propietari, l’Ignasi Farré.

Hem pogut fer un repàs extens de molts temes tractats al curs durant l’any, plasmat en la gestió de la llibreria. L’experiència ha servit combinar la docència i realitat,  ja que els alumnes han anat seguint les explicacions de l’Ignasi, generant també una bateria de preguntes d’interès comercial. Ens ha ensenyat tots els racons de  la llibreria, hem tingut temps de remenar llibres i trobar records d’infantesa, que ha fet somniar a més d’un.

Des de l’Institut Milà i Fontanals i especialment del Departament d’Activitats Comercials, volem agrair a la Unió Empresarial de l’Anoia que ens ha brindat aquesta oportunitat i la dedicació del Ignasi, que ha endolcit la jornada. Tornarem!