Alumnes 2n d’Educació Infantil representen “Peter Pan”

El divendres dia 15 d’abril, el grup d’alumnes de segon del CFGS d’Educació Infantil van representar el conte de Peter Pan al Centre Polivalent de Can Papasseit de Vilanova del Camí.

Aquesta obra és la culminació d’un dels treballs realitzats com a projecte d’atenció a la infantesa. La representació es va realitzar en dues sessions, una per les escoles i una altre oberta al tot el públic.

Van assistir grups d’infants d’algunes llars d’infant i parvulari. les escoles participants van ser: El Molinet; La Baldufa; Marta Mata i Dolors Martí .

Agraïm la Col•laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí i la participació de totes les escoles , familiars, amics i públic en general.

Equip docent Educació Infantil

IMG-20160421-WA0035

IMG-20160421-WA0027

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *