V Fira de l’ensenyament d’Igualada

El 3 de març encerta el teu camí!

El proper 3 de març, Igualada torna a celebrar per cinquè any consecutiu la Fira de l’Ensenyament. Aquest any tindrà lloc a l’edifici de l’Antic Escorxador (C/ Prat de la Riva, 47) de les 9.30h a les 13.30h i de les 15h a les 18h. L’entrada és totalment gratuïta.

Què hi trobaràs?

• Comptarem amb un total de 30 universitats i escoles superiors, tant públiques com privades, que exposaran la seva oferta formativa per a poder resoldre tots els dubtes referents als estudis.
    10 col·legis/Instituts exposant la seva oferta formativa d’ensenyaments professionals i artístics reglats (CFGS i CFGM)
  • Informació sobre els centres de formació municipals amb una oferta pública i de qualitat.
  • S’oferiran xerrades informatives per part de les Universitats públiques durant el matí i dels Instituts municipals que ofereixen Formació Professional, a la tarda.
  • Paral·lelament a les xerrades del matí, es podrà participar també als Workshops que oferiran l’Institut Milà i Fontanals, L’Acadèmia Igualada i l’Escola d’Art, Disseny i Artesania Gaspar Camps, per tal d’apropar als joves als estudis que es realitzen d’una manera més interactiva.
  • El Punt d’Informació Juvenil de la Kaserna, que també hi serà per tal d’informar de totes les possibilitats que existeixen per a estudiar a l’estranger i buscar activitats de temps lliure per complementar amb els estudis.

imageimage

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *