Sara Gutiérrez i la Carla Rau comparteixen experiències del Dakar amb l’alumnat de la família de Transport i manteniment de vehicles

Dimecres passat, els alumnes de la família de Transport i Manteniment de Vehicles van rebre la visita de dues persones vinculades al món del motor i , més concretament, al Dakar.

Van ser la Sara Gutiérrez i la Carla Rau. Ambdues persones estan relacionades amb aquesta cursa, des de la vessant periodística en el cas de la Sara Gutiérrez, doncs cobreix l’esdeveniment des de el plató de televisió de Teledeporte a TVE i des de l’Aràbia Saudita en aquesta última edició i des de la vessant logística d’equip de competició per part de Carla Rau, com a membre de l’equip TH-TRUCKS.

Van poder explicar als alumnes les vivències del que és el rally raid més exigent del món: com es tracta la informació, com s’organitzen als bivacs, com es comença a preparar tota la logística d’equip del Dakar següent tan bon punt acaba l’actual, … .

Els alumnes van observar com hi ha sortides laborals dels seus estudis des de una vessant diferent i alhora molt lligada al món del motor.

Des de el Milà i Fontanals i des de el Departament de Transport i Manteniment de Vehicles, volem agrair de forma especial a la Sara i la Carla la seva predisposició a desplaçar-se al nostre centre i realitzar aquestes xerrades.