El sots campió del Dakar Àlex Haro visita els alumnes d’automoció del Milà

El passat dijous 31 de Gener i acabat d’arribar del Perú (com aquell qui diu encara amb sorra del desert a les butxaques), el sots campió del Dakar Àlex Haro, copilot d’en Nani Roma en aquesta edició 2019, va visitar els alumnes d’automoció del Milà i Fontanals.

Vam poder gaudir bona estona de les explicacions i del detall de com va transcórrer aquesta edició, les aventures i com van acabar culminant la prova amb aquest podi. Aquest va ser un Dakar molt dur, amb una gran presència de dunes i va poder explicar com s’ho van fer per poder sortejar aquests trams tan difícils. També vam poder tocar i veure de prop el preuat trofeu, així com el mono i el casc que sempre porta a les proves.

L’odenenc compta amb un palmarès més que destacable tant en el món dels rallies com dels raids. Va ser campió del món de rallies en la categoria SWRCal 2010 a la dreta de Xevi Pons, entre molts i molts títols a nivell estatal; la seva carrera esportiva destaca en els rallies sobretot però darrerament s’ha professionalitzat en aquesta disciplina dels raids, havent participat cinc vegades al Dakar.

Com a anècdota, i que més va fer gràcia als alumnes, és que l’Àlex és exalumne d’Automoció del Milà i Fontanals.