Proves CANGUR 2022 – Alumnat de MATEMÀTIQUES de tots els nivells.

Després de dues convocatòries de proves Cangur en què el nostre alumnat no hi ha participat a causa de la pandèmia, per fi, el dia 18 de març una part de l’alumnat de matemàtiques de l’institut Poeta Maragall ha participat  de nou en les proves CANGUR.

Les CANGUR són unes proves de matemàtiques d’àmbit  tot Catalunya, i que consisteixen en un recull de 30 qüestions ordenades de menor a major dificultat que suposen un repte per a l’alumnat que hi participa, i alhora una manera de entrenar l’enginy. Tenen una duració d’una hora i quart.

En aquestes CANGUR 2022 han participat 30 alumnes de 1r d’ESO, 41 de 2n i 24 de 3r, que han fet les proves en el mateix institut.

També hi han participat 21 alumnes de 4t d’ESO, 33 alumnes de 1r de Batxillerat i 26 alumnes de 2n de Batxillerat, que també han realitzat les proves a l’institut a diferència d’altres anys en què realitzaven les proves a les aules de la facultat.

L’organització de les proves a l’institut pel que fa a materials, aules i vigilància ha estat bona.

Enhorabona a tot aquest alumnat per la seva perseverança i esforç.