Primera trobada per fer les reunions inicials del projecte “Building relations in virtual and real world”

L’institut Poeta Maragall és un dels vuit instituts europeus que han inicial el nou projecte Erasmus + KA2 que durarà tres cursos escolars. Es preveuen diverses mobilitats (entre 4 i 7 dies) de professorat i d’alumnat als diferents països per poder celebrar la “setmana europea” i conèixer més sobre els països, els centres escolars i sobre el treball mitjançant eines digitals.

La primera trobada ha tingut lloc de l’11 al 15 de gener i han viatjat professors/es de tots els instituts participants per tal de presentar el seu centre i també explicar com va ser l’educació durant els mesos del confinament. A més, cada centre ha exposat les diferents eines digitals que fan servir professorat i alumnat dels seus centres. Alguns alumnes de l’escola-institut de Caparica (Portugal) que hem visitat aquests dies ens van explicar algunes de les eines i van dinamitzar sessions d’aprenentatge per fer ús d’algunes. La implementació digital i lingüística seran els dos grans eixos del projecte.

El projecte inclourà activitats paral·leles que s’organitzaran per a l’alumnat del centre, com ara un concurs de logotips o implementació d’activitats a partir de la plataforma europea e-Twinning. El projecte també oferirà la possibilitat de participar en mobilitats a alguns dels països. El procés de selecció dependrà de la mobilitat i de les activitats previstes en aquell país. La informació rellevant s’anirà publicant a l’apartat Erasmus + del nostre web i també es penjarà a la cartellera Erasmus (Erasmus corner) que s’habilitarà properament a la planta principal de l’institut.