Premi logo Erasmus +

L’alumne Arnau Garcia, de segon de Batxillerat artístic, ha guanyat el segon  premi del logotip d’Erasmus +. També s’hi va presentar l’Èlia Gil, del mateix curs.

El concurs es va fer aquest mes de maig durant la trobada del projecte a Mantova, Itàlia. Els participants van ser alumnes dels set instituts dels països que participen en el projecte: Finlàndia, Portugal, Itàlia, Polònia, Àustria, Suècia i Espanya.

El treball de disseny gràfic dels logos l’han realitzat a l’assignatura de Disseny, amb la direcció de la professora  Montserrat Fando.

1. Ana

Hola,
    Estic molt interessada en reservar una plaça per fer 1 Batxillerat d’arts Escèniques a la meva filla ANNA MILLÁN RODRÍGUEZ, degut al COVID-19, ella s’ha quedat amb la beca FAO cancel.lada i ara ens urgeix buscar IES .