Intercanvi alumnat de Kerava, Finlàndia – 1r BAT

Es convoca tot l’alumnat de 1r de Batxillerat que vulgui optar a una de les 5 places disponibles per a un viatge d’intercanvi entre alumnes a Kerava, Finlàndia. El viatge tindrà una durada de 5 durant el mes de maig, amb totes les despeses pagades.

L’intercanvi forma part del projecte ERASMUS+, en el qual està participant el nostre centre. El seu objectiu és la vivència i transferència d’experiències educatives entre ensenyants i alumnes de diferents països d’Europa: Suècia, Polònia, Finlàndia, Portugal, Itàlia i Àustria. Els interessats viatjaran amb un grup de professors de l’institut, i hauran de participar en algunes activitats com ara exposició de temes.

llegir convocatòria completa