Alumnes i professors romanesos visiten l’institut

En el marc de l’estratègia d’internacionalització de centre, la setmana del 21 al 24 de novembre el nostre institut ha estat centre d’acollida d’alumnat i professorat de l’institut de Bucarest Gheorghe Asachi. L’institut romanès duia a terme una mobilitat d’estudiants prevista en el seu projecte Eramus KA1 i també una mobilitat de professorat que venia a fer un període d’observació d’algunes classes del centre.

Han vingut 8 alumnes de 1r batxillerat i 8 alumnes de 2n batxillerat que han fet  l’estada per treballar en dos projectes amb les següents temàtiques:  la migració (E/Immigration; Remigration) i la digitalització (Promoting social equity through global citizenship education).

L’alumnat ha assistit a algunes classes del professorat que s’ha implicat en aquesta acollida i que ha dut a terme algunes de les seves classes adaptades en anglès per a què l’alumnat acollit pogués participar. Una altra activitat ha estat la sortida per veure l’exposició World Press Photo al CCCB amb els nostres alumnes de 2n de Batxillerat.

L’estada ha resultat enriquidora per a tots els participants.