Visita de l’alumnat alemany de l’intercanvi de 3r d’ESO

Un any més hem rebut la visita del grup d’alumnes alemanys del programa intercanvi. Durant la setmana del 7 al 14 de novembre, els nostres alumnes i les seves famílies han acollit a casa seva nois i noies de l’escola Buskter Tal. Tanmateix, des de l’institut hem organitzat un programa de sortides i activitats, entre les quals podem destacar una visita guiada a la Sagrada Família i al castell de la nostra població i un passeig pels carrers i la façana marítima de Castelldefels i Sitges. També hem fet dues rutes culturals per la ciutat de Barcelona on han pogut descobrir el més destacat de l’arquitectura modernista i medieval de la ciutat comtal.

El proper mes d’abril, els nostres alumnes viatjaran a Alemanya i viuran amb les famílies dels seus companys i companyes d’intercanvi. Durant la seva estada, participaran en les activitats organitzades per l’escola Bustker Tal.

Aquí trobareu un vídeo el·laborat per l’Alicia Batalla de 3r d’ESO C.