Meet Vincent Van Gogh

Dilluns 27 de maig els alumnes de la modalitat d’Història de l’Art van anar a veure l’exposició Meet Vincent Van Gogh. Va ser una experiència molt interessant ja que van poder descobrir facetes de la vida i obra d’aquest extraordinari pintor submergint-se activament dins de… Llegeix més»

Intercanvi amb Alemanya

Entre el 7 i el 14 de maig el nostre alumnat de 3r d’ESO que participava en l’intercanvi amb Alemanya va poder trobar-se de nou amb les seves parelles lingüístiques i conèixer les seves famílies d’acollida a Giessen.  Durant aquella setmana, van tenir l’oportunitat d’entendre una… Llegeix més»

6a jornada matemàtica Matesdefels

El passat 10 de maig a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Castelldefels va tenir lloc la 6a jornada matemàtica Matesdefels.
Matesdefels és una trobada matemàtica organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels amb la col·laboració de la UPC i l’Ajuntament de Castelldefels. La jornada té com… Llegeix més»

Els nostres Doraemons escaladors

Durant el primer quadrimestre del curs, els alumnes de 1r d’ESO vam dissenyar i construir els nostres propis Doraemons escaladors.
Va ser una tasca molt interesant i engrescadora, que ens va permetre aprendre a utilitzar diferents eines i a treballar la fusta.
A aquest Llegeix més»

Colònies a la natura (2n d’ESO)

Del 24 al 26 d’abril, els alumnes de 2n d’ESO van marxar a Queixans, on van gaudir d’uns dies de convivència i van poder realitzar diferents activitats a la natura: passeig en bicicleta, senderisme, tirolines a La Molina, jocs d’orientació, espeologia a la Cova d’Anes.… Llegeix més»

Esport adaptat

Els alumnes de 4t d’ESO han participat en una sessió d’esport adaptat al centre. Aquestes disciplines esportives estan organitzades en funció del tipus d’afectació que limita la mobilitat dels atletes, i es troba dividida en lesionats medul·lars i amputats (presents en un 80% de les… Llegeix més»

Viatge a Carcassonne

Els passats dies 4 i 5 d’Abril els alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’optativa de francès vam visitar Collioure i Carcassonne, acompanyats de tres professors. A Collioure vam visitar la tomba d’Antonio Machado i vam fer un recorregut en un “petit train” que… Llegeix més»

La platja, un medi fràgil

El passat 11 de març els alumnes de CTMA (Ciències de la Terra i Mediambient) de 1r i 2n de Batxillerat van realitzar una sortida a Sitges sota el nom de “La platja, un medi fràgil”.
Durant el matí, monitors del CEM (Escola del Mar de… Llegeix més»

Building Circuits (2nd of ESO)

What was this project about?
In order to complete this project, we had to construct a prototype of series, parallel, and mixed circuits on a board and to produce a video in English explaining:

• The difference between series, parallel  and mixed circuits
  • The relationship between voltage, intensity and… Llegeix més»

Visita cultural a Les Rambles

Divendres 12 d’abril, els alumnes de 2n de batxillerat van desplaçar-se fins a Les Rambles de Barcelona, on van visitar el Centre de la Imatge i el Centre d’Arts Santa Mónica. Al llarg d’aquesta sortida cultural, van poder veure les fotografies d’August Sander de l’exposició… Llegeix més»