Viatge a Carcassonne

Els passats dies 4 i 5 d’Abril els alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’optativa de francès vam visitar Collioure i Carcassonne, acompanyats de tres professors. A Collioure vam visitar la tomba d’Antonio Machado i vam fer un recorregut en un “petit train” que… Llegeix més»

La platja, un medi fràgil

El passat 11 de març els alumnes de CTMA (Ciències de la Terra i Mediambient) de 1r i 2n de Batxillerat van realitzar una sortida a Sitges sota el nom de “La platja, un medi fràgil”.
Durant el matí, monitors del CEM (Escola del Mar de… Llegeix més»

Building Circuits (2nd of ESO)

What was this project about?
In order to complete this project, we had to construct a prototype of series, parallel, and mixed circuits on a board and to produce a video in English explaining:

• The difference between series, parallel  and mixed circuits
  • The relationship between voltage, intensity and… Llegeix més»

Visita cultural a Les Rambles

Divendres 12 d’abril, els alumnes de 2n de batxillerat van desplaçar-se fins a Les Rambles de Barcelona, on van visitar el Centre de la Imatge i el Centre d’Arts Santa Mónica. Al llarg d’aquesta sortida cultural, van poder veure les fotografies d’August Sander de l’exposició… Llegeix més»

Portes obertes batxillerat

El proper dijous 9 de maig a les 17:30h tindrà lloc la jornada de portes obertes (Batxillerat) de l’Institut Les Marines.
L’equip directiu i el professorat del centre rebran a les famílies interessades per tal de explicar el funcionament del nostre institut. Les famílies tindran… Llegeix més»

Viatge a Roma (4t d’ESO)

El passat dimarts 19 de març i fins el divendres 22 de març, 57 alumnes de 4t d’ESO acompanyats de 2 professors i 3 professores, van agafar un vol a Roma, on van passar 4 dies visitant la ciutat i gaudint del Colosseu, la Fontana… Llegeix més»

Visita al Parlament

El passat divendres 29 de març els alumnes de 4t d’ESO es van desplaçar fins al Parc de la Ciutadella per tal de visitar el Parlament de Catalunya.

Dividits per classes, primer van fer una visita guiada per l’edifici, on van aprendre sobre la història i… Llegeix més»

IX concurs de curts “Nodaigual”

El passat 29 de març el Teatre Plaza va acollir el lliurament de premis als curtmetratges realitzats per l’alumnat de secundària de la ciutat sobre igualtat i usos del temps.
Part dels alumnes de 4t d’ESO del nostre centre hi van participar i van guanyar bona part dels premis:
2n… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2019/20

Aquesta setmana s’inicia el procés de preinscripció dels ensenyaments d’educació secundària obligatòria. La presentació de sol·licituds es podrà realitzar del 29 de març al 9 d’abril. En els següents enllaços trobareu tota la informació necessària per la preinscripció a l’ESO:

• Informació general sobre el procés: enllaç
  • Calendari: enllaç
  • Sol·licitud de preinscripció: enllaç
  • Normativa que regula el procés: enllaç

Des del 27 de març està disponible l’oferta de places del centre, podeu consultar-la al taulell d’anuncis del centre o en aquest enllaç.

L’horari d’atenció al públic de la Secretaria del centre és:

• De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
  • Dimecres de 16 a 18 hores.

Taller de formació d’alumnes conciliadors

Enguany des d’octubre a novembre es va impartir a l’assignatura de CVE de 1r d’ESO i a tutoria de 2n d’ESO sessions d’educació emocional: consciència, regulació i autonomia de les emocions.

Posteriorment es va explicar que a partir de gener s’iniciaria la formació d’ alumnes conciliadors, la… Llegeix més»

Projecte Mart XXI

El passat 2 de febrer es tancava una nova edició del Projecte Mart XXI.
Els alumnes que hi han participat i representat el nostre centre són:
Natalia Ferri i David Longay de 3r A.
Maria Duran i Marc Ponce de 3r B.
Yassir Amarki, Arnau Alonso, Emma Barragan i… Llegeix més»