Lliurament Premis Les Marines

El dia 26 de juny vam celebrar la segona edició dels Premis Les Marines. L’acte va tenir lloc al Centre Cívic Frederic Mompou de Castelldefels i vam lliurar els premis a l’esforç i al millor expedient.
El premi de l’esforç s’ha triat des dels diferents equips… Llegeix més»

Acte comiat 4t ESO

El passat 25 de juny vam celebrar l’acte de comiat  de l’alumnat de 4t d’ESO de la promoció 2015-2019 al centre cultural Frederic Mompou de Castelldefels. Allà ens vam trobar alumnat, professorat i famílies per celebrar el final de l’etapa obligatòria i fer un petit… Llegeix més»

Tallers del mes de juny

Un cop acabat el tercer trimestre, al llarg de les dues últimes setmanes lectives del mes de juny, l’alumnat d’ESO va tenir oportunitat de participar en una amplia oferta de tallers educatius amb títols tan suggeridors com “invisibles”, “coneix millor l’aigua”, “just o injust”, “com… Llegeix més»

Perfils Les Marines: Isa López

La Isabel López és professora de l’Institut Les Marines, on imparteix ciències socials i l’optativa «experimentem en moviment» a 3er d’ESO i ensenya Història del Món Contemporani a 1er de Batxillerat. En total va estar vuit anys estudiant per llicenciar-se en filosofia, antropologia, per tenir… Llegeix més»

Resultats DELF B1 de francès

Enhorabona a l’Alba Sosa i a la Nadia Villén, que s’han  presentat a les proves DELF B1 de francès i que, gràcies al seu esforç, han obtingut uns bons resultats.
“C’est dans l’effort que l’on trouve la satisfaction…..Un plein effort est une pleine victoire”, Gandhi.

Premis Edurecerca 2019

El passat 17 de juny es va portar a terme l’acte de lliurament dels premis Edurecerca 2019. Un acte que fa un reconeixement dels treballs de recerca del Batxillerat més destacats de la comarca.
L’Institut Les Marines comptava amb una àmplia representació a l’acte:

Meet Vincent Van Gogh

Dilluns 27 de maig els alumnes de la modalitat d’Història de l’Art van anar a veure l’exposició Meet Vincent Van Gogh. Va ser una experiència molt interessant ja que van poder descobrir facetes de la vida i obra d’aquest extraordinari pintor submergint-se activament dins de… Llegeix més»

Intercanvi amb Alemanya

Entre el 7 i el 14 de maig el nostre alumnat de 3r d’ESO que participava en l’intercanvi amb Alemanya va poder trobar-se de nou amb les seves parelles lingüístiques i conèixer les seves famílies d’acollida a Giessen.  Durant aquella setmana, van tenir l’oportunitat d’entendre una… Llegeix més»

6a jornada matemàtica Matesdefels

El passat 10 de maig a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Castelldefels va tenir lloc la 6a jornada matemàtica Matesdefels.
Matesdefels és una trobada matemàtica organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels amb la col·laboració de la UPC i l’Ajuntament de Castelldefels. La jornada té com… Llegeix més»