AMPA INS LES MARINES

Una de les maneres de participar en la vida del centre educatiu és mitjançant l’associacionisme.

L’Ampa de Les Marines és una associació sense afany de lucre reconeguda legalment i que agrupa, voluntàriament, pares i mares del centre educatiu.

Les mares i els pares dels alumnes matriculats en l’Ins Les Marines podeu formar part de l’AMPA.

Funcions i serveis

L’Ampa té com a funció bàsica treballar, conjuntament amb el centre educatiu, en l’educació dels vostres fills, tot fomentant la comunicació i la participació dels pares i mares. Així, col·labora en el desenvolupament d’activitats de centre com:

• Actes de comiat de les promocions de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
  • Sant Jordi.
  • Jornades Mediambientals.

Alhora, s’ocupa de gestionar i oferir a les famílies els següents serveis:

• Projecte de llibres socialitzats.
  • Projecte ordinadors a l’aula: adquisició d’ordinadors personals per a l’alumnat.
  • Lloguer d’armariets.

Composició

Els òrgans de direcció de l’AMPA són:

• L’assemblea de pares i mares, on poden participar tots els membres de l’associació.
  • La junta, que està formada per:
    • Un President/a.
    • Un Secretari/a.
    • Un Tresorer/a.

L’associació designa un representant de l’AMPA en el Consell Escolar de l’Institut.

ampainslesmarinescastelldefels@gmail.com