Xerrades informatives COB-Orienta 2021

Durant la última setmana de maig, tot l’alumnat de 3r d’ESO ha rebut unes xerrades informatives per part d’un dels monitors de Barberà Promoció per informar-los dels pròxims tallers que tindran lloc els propers 9, 10 i 11 de juny, tant a la Torre d’en Gorgs com al nostre centre.

L’objectiu d’aquests tallers és donar a conèixer diferents sectors ocupacionals relacionats amb la robòtica, sanitat, imatge personal, química, serveis socioculturals i a la comunitat, entre d’altres. Com a cloenda, el proper dilluns 14 de juny el nostre alumnat podrà connectar-se a un Webinar, de cara a impulsar un projecte laboral amb visió social.