Projecte d’Alemany amb l’Institut SIGO (Gistel, Bèlgica)

Projecte d’Alemany entre l’Institut La Romànica (Barberà del Vallès) i l’Institut SIGO (Gistela, Bèlgica)

Aquest curs el nostre alumnat de 1r de Batxillerat d’Alemany ha tingut l’oportunitat de posar a prova els seus coneixements comunicatius en aquesta llengua amb els i les alumnes de l’escola SIGO de Gistel a Bélgica.

Primer, els i les alumnes han preparat les presentacions i vídeos per explicar com eren les seves escoles, que posteriorment hem treballat a classe. També hem fet una videotrucada en petits grups, que ha tingut molt d’èxit perquè tothom s’ha pogut conèixer de manera “personal”. Ara, l’alumnat mantené el contacte de manera virtual per poder obtenir més informació i fer presentacions parlant dels seus companys i companyes, practicant tant les competències escrites com orals sobre els temes quotidians.

Per acabar, farem una trobada més de cloenda d’aquest projecte. Esperem que els contactes es puguin mantenir.

Aquí teniu el video que hem elaborat sobre aquest projecte:

Com sempre, aquestes experiències ajuden als alumnes a veure que estudiar una llengua estrangera obra portes per conèixer altres persones i la seva cultura. És una motivació molt gran per tothom ja que les emocions que es creen al voltant de les noves experiències són sovint suficientment positives per poder seguir aprenent un idioma amb esforç i ganes!

Ich gratuliere euch zur guten Arbeit und wünsche weiterhin viel Glück und Spaß beim Deutschlernen!
(Us felicito per la feina molt ben feta i desitjo molta sort i diversió en l’aprenentatge d’Alemany!)