Xerrada virtual de la Care Santos amb l’alumnat de 3r

El passat dimecres 15 de desembre la creadora de MentiraCare Santos, va fer amb l’alumnat de 3r d’ESO una trobada virtual sota el nom d#Autorenclase juntament amb altres instituts nacionals per parlar i dialogar de la novel·la, que va ser guardonada amb el premi Edebé (2015). Durant una hora, els alumnes van poder conèixer l’ofici de ser escriptora i els motius pels quals l’autora va voler dedicar-se a aquest ofici. Els estudiants de 3r van poder xatejar amb la narradora per resoldre preguntes que s’havien plantejat una vegada llegida aquesta ficció.