Visita a la UAB!

Avui l’alumnat de 4t B i 4t D ha visitat la UAB. És una sortida inclosa en el PAT de 4t i que complementa el treball d’orientació acadèmica i professional que es fa durant tot el 4t curs d’ESO.

Imatges ben potents! Gràcies a la UAB per fer-ho possible!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut