Sortida al teatre! Feu un comentari / Per Dinamitzacio alumnes i families / 19/02/2024 / General Avui l’alumnat de primer de batxillerat ha anat al Teatre Poliorama de Barcelona a veure La plaça del Diamant. Han pogut veure la pèrdua d’identitat de la seva protagonista, la Natàlia i com, a poc a poc, s’anava convertint en la Colometa.