Valors i coeducació mitjançant la música

L’alumnat de l’àmbit artístic, i més concretament de música, han estat desenvolupant un projecte on la composició constitueix el nucli des d’on parteixen i s’amplien continguts de caire transversal. Aquest projecte de composició visual i musical s’ha vist reforçat per tot un seguit de valors vinculats tant a la competència social, abordant temàtiques que pertanyen a la col·lectivitat, com a la tecnològica amb la creació digital dels vídeos musicals.

Aquest valors s’han treballat també en el projecte de Patis Coeducatius i, a l’hora de l’esbarjo, l’alumnat de tots els nivells educatius, ha tingut l’oportunitat de participar en tallers d’ukelele.

A continuació us mostrem uns exemples:

1r d’ESO han compost raps diversos amb la temàtica de la violència manifestant tant el seu talent com la seva sensibilitat. 2n d’ESO han desenvolupat un projecte de composició. Utilitzant músiques ja existents, o usant de noves, han elaborat noves melodies i lletres: Taller d’ukelele:

Desitgem que us agradi!!!