Tots els dies són 8M – Institut La Romànica

L’Institut La Romànica educa amb valors, entre els quals els del moviment i la lluita feminista. Aquesta iniciativa, complementada amb tot el treball a les tutories, pretén visibilitzar i treballar amb tota la comunitat educativa el fet que encara queda molt camí per fer.

Amb el nostre alumnat es va decidir què faríem enguany, com a centre, pel 8M. Entre altres propostes, es va promoure un vídeo amb la cançó de Rigoberta Bandini, titulada Ay Mamá, essent un himne d’homenatge a la dona, a la maternitat i al feminisme.

Aquesta gravació ha estat enregistrada, fora de l’horari lectiu, seguint les mesures corresponents per evitar la propagació de la COVID19. En ella han participat membres de tota la comunitat educativa: alumnat, professorat, famílies i PAS.

TOTS ELS DIES SÓN 8M!